The Fall of Elena Temple
The Fall of Elena Temple is een ouderwetse puzzelplatformer waarin je kamers verkent, gevaren vermijdt en alle munten verzamelt om verder te komen. Het bijzondere is dat je je vallen ongedaan kunt maken! Dus wees niet bang voor hoogtes, val en verzamel de munten eronder, keer dan terug naar waar je viel, met de munten in je zak!
Test je vooruitdenkende en logische vaardigheden. Plan je valpartijen zorgvuldig, want je mogelijkheden om terug te draaien zijn beperkt. Als je niet oplet, zul je merken dat je niet meer terug kunt naar de top, terwijl er nog steeds munten moeten worden verzameld!