The Five Covens
In het land Gaarth zijn er vijf families van tovenaars, elk met hun karakteristieke vaardigheden. Ons karakter is een jonge heks die behoort tot de familie die de levitatie domineert.
De slechterik probeert de andere machten te beheersen om zichzelf als absolute heerser te vestigen. Daartoe heeft hij nodigt Brenda uit in zijn kasteel met het uitgangspunt van een ontmoeting als een truc. Bij de ingang wordt ze betrapt. Kort daarna wordt ze wakker in een kerker en moet ze een manier vinden om met haar vaardigheden weg te rennen. We zullen te allen tijde worden ondersteund door onze onafscheidelijke metgezel, de kraai.