Barcelona, 1977. Een ex-agent in een rolstoel wordt getuige van een moord, en werkt samen met een ambitieuze journaliste om de waarheid aan het licht te brengen. Met camera, verrekijker en walkie-talkie in de hand, ontdek de geheimen van de stad vanaf je balkon in dit meeslepende detective-mysterie.
Op een stormachtige nacht word je getuige van een moord. Vastberaden om de waarheid te achterhalen ga je een onwaarschijnlijke samenwerking aan met de jonge ambitieuze journaliste Melinda en begin je je onderzoek.
Geïnspireerd door klassieke misdaadfilms en games als Campo Santo's Firewatch, vormt The Flower Collectors een detectiveverhaal dat rijk is aan emoties.