The House of Da Vinci
Begeef je in The House of Da Vinci, een nieuw 3D-puzzelavontuur dat je echt moet proberen. Los mechanische puzzels op, ontdek verborgen voorwerpen, ontsnap uit kamers en duik in de authentieke sfeer van de Renaissance. Gebruik al je slimheid om te ontdekken wat er achter de verdwijning van je meester zit.