The Innsmouth Case
The Innsmouth Case is een detectiveavontuur in de stijl van een interactief boek, geïnspireerd op de fantastische werken van horrorlegende H.P. Lovecraft. De unieke mix van horror en humor maakt The Innsmouth Case het eerste enge-comedy-tekstavontuur in zijn soort. Dit is een spel waarin elke beslissing telt en er meerdere manieren zijn om de zaak op te lossen… of verschrikkelijk te falen!