The Jackbox Party Bundle
Ben je klaar om het middelpunt van het feest te worden? Geniet van alle grootste hits die Jackbox te bieden heeft met The Jackbox Party Bundle! Speel 10 verschillende bekroonde gezelschapsspellen met telefoons, tablets of andere apparaten met internet als spelbesturing. Deze bundel bevat hilarische favoriete spellen die iedereen in je groep zeker zullen bevallen: trivia, tekenen, schrijven, verborgen identiteit en meer. Heb je te veel vrienden? Spellen in deze bundel ondersteunen 1 tot 10 spelers. Extra mensen in je groep kunnen deelnemen en meespelen in het publiek. Alle spellen in deze bundel zijn te spelen in het Frans, Italiaans, Duits en Spaans.