The Jackbox Party Pack 5
Opmerking: om de menu's in de game te kunnen gebruiken heb je een Joy-Con of Nintendo Switch-Pro-controller nodig. Het is echter niet mogelijk om de games in de Jackbox Party Pack 5 met die controllers te spelen. Gebruikers hebben andere apparaten nodig, zoals smartphones, tablets of pc's, om te kunnen spelen via de website Jackbox.tv. Ieder apparaat met een browser die websockets en HTML 5 ondersteunt, kan als controller in de game worden gebruikt. Tijdens het spelen heb je een internetverbinding nodig.