The Jackbox Party Pack 6
1) Het populaire Trivia Murder Party 2 (1-8 spelers). Probeer de bizarre nieuwe minigames te overleven.
2) Het vreemde woordencircus Dictionarium (3-8 spelers). Laat de grappigste definitie winnen.
3) De verborgen identiteitsgame Push The Button (4-10 spelers). Kun je de aliens op tijd ontdekken?
4) De komediewedstrijd Joke Boat (3-8 spelers). Creëer oneliners voor een talentenshow op een cruiseschip.
5) De persoonlijkheidstest Role Models (3-6 spelers). Ontdek wie je werkelijk bent (of tenminste hoe je vrienden over je denken).
OPMERKING: De game is een lokale multiplayergame, maar kan ook via streams met spelers op afstand worden gespeeld.