The Jackbox Party Pack 8
De achtste aflevering van de populaire Jackbox Party Pack-franchise is hier! Vijf hilarische nieuwe games zorgen voor energie op je volgende game-avond, feestje, happy hour of videocall.
Er zijn geen extra controllers nodig – de spelers gebruiken hun telefoons of tablets om mee te doen! Heb je een grotere groep? Dan kunnen t/m 10 spelers meedoen, en t/m 10.000 kijkers.
De Jackbox Party Pack 8 is momenteel alleen beschikbaar in het Engels. Deze game ondersteunt geen online matchmaking, maar kan wel remote worden gespeeld met livestreaming-services of videoconferentie-tools.
Drawful Animate (3 -10 spelers) – Het leeft! Het raadspel met afschuwelijke tekeningen en hilarische foute antwoorden maakt een dramatische terugkeer. Onder deze nieuwe titel maken de spelers looping animaties met twee frames, gebaseerd op bizarre en willekeurige titels.
The Wheel of Enormous Proportions (2-8 spelers) - Trivia is nog nooit zo spannend geweest! Een fantastisch en geheimzinnig wiel daagt je uit met verscheidene trivia-prompts. De winnaars worden beloond met stukjes van de voorkant van het wiel en krijgen met elke zenuwslopende draai een kans op de grote prijs. Uiteindelijk krijgt één speler antwoord van het grote wiel op zijn brandende vraag.
Job Job (3-10 spelers) – Gebruik de woorden van de andere spelers om unieke en grappige antwoorden te creëren op klassieke vragen bij sollicitatiegesprekken. Neem het tegen elkaar op om te zien wie de baan krijgt!
The Poll Mine (2-10 spelers) – Een vragenlijst-game die uitsluitend over JOU gaat! Verdeel in teams om te zien wie uit de grot van de heks kan ontsnappen! De spelers rangschikken hun keuzes afzonderlijk op een moeilijke vraag en moeten daarna raden welk antwoord de groep als geheel heeft gegeven. Hoe goed ken jij je vrienden eigenlijk?!
Weapons Drawn (4-8 spelers) - Een sociaal deductiegame waarin iedereen een moordenaar en detective is. De spelers doodlen alle aanwijzingen en verbergen een letter van hun naam in de wapentekeningen. Kan jij moorden oplossen maar proberen ongestraft aan je eigen moorden te ontsnappen?