The Jackbox Party Pack 9
Maak kennis met de negende editie van de bekende, zeer gewaardeerde en populairste feestpakketreeks! Of je nu tijd doorbrengt met vrienden, een happy hour op afstand organiseert, de feestdagen minder ongemakkelijk probeert te maken of op zoek bent naar je volgende spel om te streamen, The Jackbox Party Pack 9 is hier om alles interessanter te maken.
Laten we het simpel houden. Je hebt geen extra controllers voor extra spelers nodig, iedereen gebruikt hun telefoon of tablet om te spelen! Spellen ondersteunen tot 10 spelers en 10.000 toeschouwers die deelnemen aan het plezier om de uitkomst van het spel te beïnvloeden.
The Jackbox Party Pack 9 is alleen beschikbaar in het Engels op het moment van uitbrengen, maar een patch zal snel uitgebracht worden met Franse, Italiaanse, Duitse en Spaanse lokalisatie. Dit spel ondersteunt geen online matchmaking, maar er kan nog steeds op afstand van genoten worden door gebruik te maken van live streamingdiensten of videoconferentietools.
Fibbage 4 (2-8 spelers) - Het hilarische feestspel met bluffen keert terug met een volledig nieuwe Final Fibbage, videovragen, vragen ingediend door fans en een Fibbage Enough About You-modus! Het is een spel dat zo geliefd is, dat we besloten om er een 4 op te plakken.
Quixort (1-10 spelers) - In deze sorteerfabriek met quizvragen moet je samenwerken met je team om vallende antwoorden in de juiste volgorde te sorteren, voordat ze de grond raken! Of speel de singleplayermodus en kijk hoeveel blokken je kunt sorteren voordat het je te veel wordt. Het is zo simpel als A, C, B!
Junktopia (3-8 spelers) - Een vreemde tovenaar heeft je in een kikker veranderd! Creëer hilarische achtergrondverhalen voor rare voorwerpen en laat ze vervolgens taxeren. De speler met de meest waardevolle voorwerpen wordt weer mens!
Nonsensory (3-8 spelers) - Professor Nanners is hier om je NZW (niet-zintuigelijke waarneming) te testen in dit teken-, schrijf- en raadspel! Hoe goed kun je raden hoe de vraag van een andere speler scoort op de domste schaal?
Roomerang (4-9 spelers) - Haal je innerlijke televisiester van een reality naar boven in een poging om er als winnaar uit te komen! Reageer op vragen, doe mee aan de competitie en speel een rol om te voorkomen dat je weggestemd wordt. Maak je echter geen zorgen, want zelfs als je eruit ligt zal je weer terug geslingerd worden in de drama!