2.0 omvat alle games van The Jackbox Party Packs 4, 5 en 6! Je hebt geen hele reeks controllers nodig om mee te doen. Al onze games worden gespeeld met alle op internet aangesloten apparaten zoals telefoons, tablets of laptops als controllers! Een supercoole collectie, of je nu de eerste Trilogy al hebt of je gewoon van deze 15 games wilt genieten!