The Language Of Love
Mitsuki verhuist van het platteland naar Tokyo om naar een rigoreuze cram school te gaan, in de hoop zijn universiteitstoelatingsexamen in de lente te halen. Hij ontdekt echter al snel dan zijn andere klasgenoten hem als een sociale buitenstaander behandelen, aangezien hij verreweg de oudste is op zijn school. Het blijkt onmogelijk om vrienden te maken en Mitsuki geeft zichzelf over aan een geïsoleerd, eenzaam bestaan...
Dat is tot hij de alleenstaande moeder Himuro Kyouko ontmoet, die in hetzelfde appartementencomplex blijkt te wonen als hij. Mitsuki biedt Kyouko aan om te helpen passen op haar dochter, Tama. In ruil daarvoor helpt Kyouko Mitsuki om te studeren voor zijn aanstaande examens. Over de duur van een jaar vormen de twee een band, eerst als vrienden en daarna iets meer.