The Last Door - Complete Edition
Ervaar hoe het voelt om écht alleen in het donker te zijn in dit 'low-res, high-suspense' point-and-click-horroravontuur dat verschillende 'game van het jaar'-prijzen heeft gewonnen.
Wanneer Jeremias Devitt in het Victoriaanse Engeland een brief met een verborgen, gecodeerde boodschap ontvangt van zijn oude schoolvriend, Anthony Beechworth, weet hij dat er iets mis is.
The Last Door - Complete Edition bevat acht angstaanjagende afleveringen vol occulte en bovennatuurlijke horror die je uitnodigen om het diepste en donkerste geheim van Victoriaans Engeland te onderzoeken. Met nieuwe scènes en puzzels, verbeterde graphics, vrij te spelen extra's en geremasterd geluid.
Verken oude landhuizen, gevaarlijke ruïnes en doolhofachtige kerkers, gewapend met niets meer dan je lamp en vergrootglas.