The Last Hero: Journey to the Unknown
Voidgem, een machtige tovenaar, heeft alle magische relikwieën van de oude wereld gestolen en vervolgens kwaadaardige volgelingen en monsters gecreëerd om een schrikbewind te beginnen.
De relikwieën van de oude wereld zijn verspreid over verschillende delen van de wereld. Als een eenzame ridder, gewapend met slechts een zwaard, een schild en ongelooflijke moed, ga op avontuur om de verloren relikwieën te vinden en alle vijanden op je pad te verslaan.
Verken meer dan 30 diverse niveaus, verzamel krachtige voorwerpen en strijd tegen dreigende bazen in je zoektocht om deze pixelachtige fantasiewereld te redden.