The Legend of Bum-Bo
Wanneer Bum-bo's enige munt wordt gestolen door een mysterieuze entiteit en in het riool wordt getrokken, wordt Bum-bo geconfronteerd met massa's gestoorde vijanden, verloren kinderen, zijn angsten en uiteindelijk het beest dat zijn geliefde munt heeft gestolen.
The Legend of Bum-bo is een op puzzels gebaseerde "deckbuilding roguelike". Spelers verzamelen grote hoeveelheden items die op veel interessante manieren kunnen worden aangepast, geüpgraded en gecombineerd met andere. Speel als een van de vele Bum-bo's, elk met zijn eigen unieke vaardigheden, terwijl ze zich een weg banen door een verscheidenheid aan kartonnen wangedrochten, gigantische eindbazen en duistere persoonlijke driften. . .