Zodra de Syega Crystals zijn verdwenen, wordt de wereld in duisternis gehuld. Het is de taak van de duistere heks Zizou om de verloren kristallen terug te vinden.
The Legend of Dark Witch is een 2D-platformactiegame. Zizou kan nieuwe aanvallen leren door eindbazen te verslaan. Ze heeft elke aanval hard nodig om de wereld te redden.