The Legend of the Dragonflame Highschool Collection
Je kunt ook vuilnisbakken en voetballen schoppen en slaan om er vijanden mee te raken.
Het tweede deel van de serie gaat verder waar het spannende eerste deel eindigde en neemt je mee op een avontuur naar het volgende hoofdstuk van het gevecht, deze keer tijdens een schoolreisje naar Osaka.