The Liar Princess and the Blind Prince vertelt het verhaal van twee eenzame harten die door een wederzijds misverstand samenkomen. Wissel tussen de wolf en de prinses om puzzels op te lossen en vallen te ontwijken, verzamel bloemen en bloemblaadjes om fragmenten van herinneringen vrij te spelen en reis door het donkere en gevaarlijke bos om een remedie voor de prins te vinden. Maar wees gewaarschuwd... een alziend bos is geen plaats voor een blinde prins.