The Long Journey Home
Het zou een korte testvlucht worden - een snelle vlucht naar Alpha Centauri en weer terug. Maar wanneer de eerste experimentele ruimtesprong van de mensheid mislukt, zitten jij en je bemanning vast aan de verkeerde kant van het melkwegstelsel. Nu ben je helemaal alleen - en de enige weg terug leidt door het uitgestrekte onbekende van de ruimte.
The Long Journey Home combineert een open wereld vol sterrenstelsels, planeten en anomalieën met quests en mechanieken van een rogue-like RPG. Je moet beslissingen nemen - en leren leven met de gevolgen.