Welkom bij 'The Lost Ashford Ring', een meeslepend spel met verborgen voorwerpen dat je meeneemt naar de intrigerende wereld van het Victoriaanse Engeland. Stap in de schoenen van een briljante detective, ingehuurd om een boeiend mysterie te ontrafelen door slim verborgen aanwijzingen te ontdekken die verborgen zijn in prachtig weergegeven scènes.
Terwijl je door de sfeervolle scènes van het Victoriaanse Engeland navigeert, word je ondergedompeld in een rijk verhaal vol wendingen. Je scherpe oog en scherpe humor worden op de proef gesteld terwijl je zoekt naar verborgen voorwerpen die slim zijn weggestopt in elke scène. Elke ontdekking brengt je dichter bij het oplossen van de raadselachtige zaak van de vermiste Ashford Ring, een waardevol familiestuk dat onder verdachte omstandigheden is verdwenen.
Met verbluffende, authentieke beelden en een mooie sfeervolle soundtrack biedt "The Lost Ashford Ring" een werkelijk meeslepende ervaring. Ben je klaar om het Victoriaanse tijdperk binnen te stappen, je innerlijke detective te omarmen en de geheimen van dit boeiende mysterie te ontrafelen? Bereid je voor op een spannend avontuur vol intriges, spanning en verborgen voorwerpen die wachten om ontdekt te worden.