The Low Road
The Low Road is een point-and-click-avontuur waarin beginnend agent Noomi Kovacs haar weg moet zien te vinden in de spionagewereld. Deze game speelt zich af in de jaren 70.
De game bevat een unieke grafische stijl die gebaseerd is op gouacheschilderijen en pulserende rock-'n-roll-muziek. The Low Road neemt spelers mee naar ingewikkelde puzzels, morele dilemma's en een cast eigenzinnige personages.