The Many Pieces of Mr. Coo is een grillig point'n'click avontuur met een surrealistisch verhaal, verbluffende handgetekende animaties en hilarische puzzels. Mr. Coo zit gevangen en wordt aan stukken gescheurd. Belangrijker nog, hij heeft geen idee wat er aan de hand is.