The Master's Pupil
Ontdek de visie van meesterkunstenaar Claude Monet en beleef een uniek biografisch avontuur! Test je vaardigheden en doorzettingsvermogen terwijl je de progressieve ziekte overwint die Monets gezichtsvermogen bedreigde en puzzels oplost om de schilder te helpen enkele van zijn grootste meesterwerken te voltooien.
Door het Oog van de Meester is een puzzelavontuur waarin je door de iris van Claude Monet reist en hem helpt zijn meesterwerken te voltooien.
Gedurende het spel zul je steeds meer uitdagingen tegenkomen en overwinnen als Monet verlies zoals het overlijden van zijn vrouw Camille ervaart en worstelt met de staar die zijn artistieke vaardigheden bedreigde. Denk aan kleur, ruimte en fysica als je de wereld van zijn oog doorkruist - want één verkeerde kleurencombinatie of beweging kan je reis beëindigen.