The Mean Greens - Plastic Warfare
The Mean Greens is een 3rd-person shooter die wordt gespeeld vanuit het perspectief van speelgoedlegersoldaatjes. Match online met anderen voor een vriendelijke multiplayer-competitie. Geniet van een enorme strijd van maximaal 10 spelers op elke ecologisch unieke kaart.