The Messenger
Terwijl een demonenleger zijn dorp belegert, waagt een jonge ninja zich door een vervloekte wereld om een ​​boekrol te bezorgen die van essentieel belang is voor het voortbestaan ​​van zijn clan. Wat begint als een klassieke actieplatformer verandert al snel in een uitgebreid tijdreisavontuur vol spanning, verrassingen en humor.