Tegen het einde van de jaren '20 wordt het politiek onrustig in Italië. Als een lid van het geheime Myth Seekers-bureau vermist is, word jij ingeschakeld om de waarheid boven tafel te halen. Vind jij de Hammer of Vulcan terug voordat de eeuwenoude goden chaos veroorzaken? Ontdek de prachtige locaties in het moderne Italië en los de uitdagende puzzels op, terwijl je de strijd aangaat met de levensgevaarlijke vijand van de Myth Seekers!