Met The Original Mobile Games-collectie hebben spellenliefhebbers van over de hele wereld 149 jaar aan speelbare spelgeschiedenis in handen! Het spel bevat speelbare, digitale reproducties van historische behendigheidsspellen en puzzels, compleet met originele vormgeving, foto's en achtergrondinformatie voor ieder spel die rechtstreeks afkomstig zijn uit de archieven van het Strong National Museum of Play in Rochester in Amerika.