The Ouroboros King
Ouroboros-kungen kombinerar schackets strategiska djup med byggnadsvariationen och omspelbarheten hos roguelikes. Sätt ihop en formidabel armé, upptäck kraftfulla reliker och köp överraskande prylar för att besegra Coven.