The Past Within
Het verleden en de toekomst kunnen niet afzonderlijk worden verkend! Werk samen met een medespeler en los in teamverband de raadsels rondom Albert Vanderboom's mysterie op. Communiceer wat er te zien is om elkaar te helpen de verschillende puzzels op te lossen en de werelden vanuit verschillende perspectieven te ontdekken!
The Past Within is het eerste exclusieve co-op point-and-click avontuur dat zich afspeelt in de mysterieuze wereld van Rusty Lake.
Speel samen met je medespeler, de één in Het Verleden, de ander in De Toekomst. Werk samen om de puzzels op te lossen en help Rose om het plan van haar vader in werking te zetten!
Beide spelers ervaren hun omgeving in twee verschillende dimensies: zowel in 2D als 3D - een primeur in het Rusty Lake universum!