The Pillar: Puzzle Escape is een slimme mix van mysterie en puzzels oplossen. De game voert je mee naar een onbekende wereld vol listige constructies en prachtige vergezichten. Verken eilanden die elk uit unieke omgevingen bestaan en die allemaal geheimen bevatten om te ontdekken. Blijf je bewust van je omgeving terwijl die steeds verandert en zich ontwikkelt als een lucide droom. Met elke uitdaging die je overwint, kom je dichter bij je ontsnapping uit dit mysterieuze doolhof en het ontwaken uit de ingewikkelde gevangenis waarin je zit opgesloten!