The Prince of Landis
In het jaar 198X moet de jonge Evan een mistroostig bestaan zien te overleven in het besneeuwde gehucht Landis in Oregon in de Verenigde Staten.
Op een rampzalige dag wordt zijn bestaan voor altijd veranderd door de duistere invloeden van een vreemde bezoeker uit een andere wereld. Kan Evan, onder begeleiding van zijn nieuwe bondgenoot, het hoofd bieden aan pestkoppen op het schoolplein?
The Prince of Landis combineert het personage-gedreven verhaal en de dialogen van een visuele roman met het verkennen en oplossen van puzzels van een adventuregame.