Niemand heeft gezegd dat het makkelijk zou worden om aan de verkeerde kant van de rivier een theater te beginnen! Het dak kan lekken en het publiek is tot de tanden toe bewapend, maar niets weerhoudt de Rainsdowne Players ervan de beste (en enige!) theatergroep in de stad te worden!