The Red Lantern
The Red Lantern is een verhaalgedreven, rogue-lite survivalgame waarin jij en je vijf sledehonden zijn verdwaald in de wildernis. Jullie moeten navigeren door de constant veranderende bossen van Alaska om veilig huiswaarts te keren.