The Red Strings Club
The Red Strings Club is een cyberpunkavontuur over het lot en geluk waarin je bardiensten draait en je voor anderen uitgeeft aan de telefoon om een zakelijk complot op te rollen.
De zogenaamd onbaatzuchtige onderneming Supercontinent Ltd staat op het punt om Social Psyche Welfare te presenteren: een systeem dat depressie, woede en angst uit de wereld zal helpen. Maar de barman van een illegale club en een freelance hacker zien deze ontwikkeling niet als een verbetering maar als hersenspoeling. Samen met nietsvermoedende medewerkers en een androïde haalt het duo alles uit de kast om dit complot tegen te houden.
Peil de stemming van je klanten en mix de perfecte cocktail om hun emoties te manipuleren en zo de informatie los te krijgen die je nodig hebt om de plannen van Supercontinent te dwarsbomen.
Imiteer de stem van belangrijke figuren in het Social Psyche Welfare-project en speel hun motieven tegen elkaar uit aan de telefoon om hun plannen aan het licht te brengen.