The Rise of the Golden Idol
Ontdek de waarheid achter 15 vreemde gevallen van misdaad, dood en verdorvenheid in de jaren 70. De wereld is drastisch veranderd, de zonden van de mensheid niet.
Drie eeuwen na het onuitsprekelijke lot van de Cloudsleys, is de legende van het Golden Idol bijna vergeten. Nu wordt het alleen nog maar gefluisterd, geuit als een obscene mythe.
The Rise of the Golden Idol volgt een vasthoudende relikwieënjager op zoek naar het krachtige artefact dat, als de legende waar is, de wereld kan veranderen.
Als observeerder moet je 15 vreemde gevallen van misdaad, dood en verdorvenheid onderzoeken. Zoals eerder in The Case of the Golden Idol ben je vrij om te onderzoeken hoe je wilt en je eigen theorie te vormen.
Je moet een groot mysterie zien te begrijpen dat zich ontrafelt in een tijdperk van hallucinogenen, faxapparaten, parapsychologie en tv-gidsen.