Wanneer je een spoor van mysterieuze brieven volgt, raak je verwikkeld in een avontuur vol geheimen en misleiding. Opgesloten in The Room met niets anders dan een complexe puzzeldoos, moet je al je vernuft gebruiken om steeds dieper door te dringen in het onbekende, speurend naar antwoorden op gevaarlijke vragen.
Prikkelende puzzels: kraak complexe en unieke puzzels om de doos te zien veranderen in een verbluffende combinatie van mythe en machine. Gebruik een speciaal oculair om verborgen boodschappen te onthullen, ontcijfer codes en ontgrendel geavanceerde mechanismen om dichter bij de waarheid te komen. Wat gaat er schuil achter de cryptische brieven die je naar The Room hebben geleid? Gaandeweg word je steeds dieper in de mysteriën van The Room getrokken.
Adembenemend artwork: The Room laat de grens tussen de fysieke wereld en fantasie vervagen met verbluffend realistische beelden. Hierdoor kunnen spelers zich helemaal verliezen in een wonderlijke wereld.
Geoptimaliseerd voor de Nintendo Switch: op de Nintendo Switch kun je de mechanische puzzels op verschillende manieren kraken. Verken The Room via het touchscreen of gebruik de Joy-Con-bewegingsbesturing om te voelen hoe elk slot klikt en elke sleutel draait. De combinatie van innovatieve mechanieken en interactieve besturing garandeert een heugenswaardige ervaring die van begin tot eind blijft boeien.