The Savior's Gang
In The Savior's Gang bestuurt de speler de Heiland, een krachtige entiteit die na zijn kruisiging komt vast te zitten tussen de wereld van stervelingen en de hemel. Deze oneerlijke dood veroorzaakt de woede van zijn vader, een almachtige duif, die de wereld straft met een reeks vallen, rampen en andere ellende. De Heiland moet onderhandelen met zijn vader om deze catastrofes te stoppen, zijn aanbidders te redden van al deze kwaden en zijn macht te herstellen. Om zijn doelen te bereiken, zal hij ook moeten vertrouwen op zijn goede vriend Stan (hij haat het om Satan genoemd te worden) en de bemiddeling van zijn moeder en stiefvader.