Er zijn duistere geheimen die de irritante neiging hebben terug in het licht te kruipen om zo aan de vergetelheid te ontsnappen. Maar daar is ook Sarah Pennington, de meest vaardige agent van de altijd wakende Geheime Orde, die er is om de uitdaging met hen aan te gaan.
Doe mee met Sarah, een lid van de Orde der Griffioenen, tijdens haar grootste en meest uitdagende avontuur. De mysterieuze drakenclan heeft een voorwerp gevonden uit een lang vergeten verleden en nu dreigt het geheim verborgen in dit relikwie de wereld zoals wij die kennen te vernietigen. Als Sarah moet je deze monsterlijke invasie stoppen met je verstand en de hulp van je mede-agenten. Je onderzoekingen zullen je naar verre plaatsen brengen, zowel in ruimte als tijd, om de oorsprong van deze vijanden te ontdekken. Laat weer eens zien dat de wereld veilig is, en dat de Orde der Griffioenen op wacht staat.