In het plattelandsstadje Yushibana heeft de familie Ashiya een groot deel van de rijkdom in handen. Nadat ze een zeldzame edelsteen hebben ontdekt, wordt er een vertoning gepland in de Ashiya-toren, wat de aandacht trekt van veel stadsbewoners. Tijdens de tentoonstelling wordt de toren echter overspoeld met rook, waardoor noodluiken worden geactiveerd die acht mensen binnen opsluiten. Met nog twaalf uur te gaan tot hun vrijlating, moeten ze worstelen met een steeds complexere reeks onnatuurlijke gebeurtenissen.