ALLE PERSONAGES OP ÉÉN PLEK
Welkom bij De Smurfen: Kleurrijke Verhalen, een plek waar je creativiteit en verbeelding leiden tot het creëren van unieke verhalen. Bezoek hun dorp alsof je een van hen bent en beleef geweldige avonturen - de Smurfen kunnen niet wachten om jou te ontmoeten!
Je hoeft niet bang te zijn dat je je favoriete Smurfin of Grouchy Smurf mist. Ze hebben zich hier allemaal verzameld, zodat je ze allemaal kunt leren kennen terwijl ze je hun verhalen vertellen. Ontspan gewoon en kijk wat ze voor je hebben voorbereid.