The Smurfs: Learn and Play
De Smurfen: Leren en Spelen helpt de allerkleinsten basiskennis op te doen en motiveert ze om meer te leren. Je leert schrijven, klokkijken en nog veel meer. Dit alles in het leuke gezelschap van de Smurfen!
Naast de leermodus kun je ook je scherpzinnigheid trainen door Stuntelige Smurf te helpen alle voorwerpen terug te vinden die hij kwijt is geraakt. In ruil daarvoor zal hij fascinerende feiten over plaatsen of culturen uit de hele wereld met je delen.
De kennis die in het spel wordt verzameld, is geschikt voor de allerkleinsten om hen te helpen de eerste stappen in het onderwijs te zetten. Naast het verkennen van nieuwe onderwerpen hebben de Smurfen minigames voorbereid om het logisch denkvermogen te ontwikkelen. Ze brengen veel plezier met zich mee, zodat spelers de hele tijd vermaakt blijven.