The Song Out of Space
Speel als agent Catherine Armstrong, een jonge rekruut met uitstekende wetenschappelijke vaardigheden, of als Stuart Ross, een oude rot in het vak. Hun unieke vaardigheden en persoonlijkheid beïnvloeden het verloop van het verhaal.