The Suicide of Rachel Foster
Tien jaar geleden verlieten tiener Nicole en haar moeder het familiehotel nadat ze hadden ontdekt dat haar vader Leonard een affaire had met tienermeisje Rachel en haar zwanger had gemaakt. Rachel was van Nicoles leeftijd en pleegde uiteindelijk zelfmoord.
Nu allebei haar ouders zijn overleden, wil Nicole de laatste wens van haar moeder vervullen om het hotel te verkopen en een schadevergoeding te betalen aan Rachels familie. Ze keert terug naar het hotel met de advocaat van de familie om het vervallen gebouw te taxeren.
Als het weer onverwacht omslaat, kan Nicole niet uit het grote berghotel weg en vindt ze steun bij Irving, een jonge FEMA-agent, via een van de eerste radiotelefoons ooit gemaakt.
Met zijn hulp begint Nicole een mysterie te onderzoeken dat veel verder blijkt te gaan dan de mensen in de vallei dachten. Een verhaal over leven en dood, waar melancholie en nostalgie samensmelten tot een spannend spookverhaal.