Steel de technologie dus voordat het te laat is.
In je eigen gammele luchtschip kun je je dief voorzien van nieuwe vaardigheden, hulpmiddelen en tal van technologische snufjes om de meest vermogende en streng beveiligde gebouwen in Londen binnen te dringen.
Alle gebouwen waar je inbreekt worden willekeurig gegenereerd, dus je krijgt nooit twee keer hetzelfde level voorgeschoteld.