The TakeOver is een zijwaartsscrollende beat 'em up, geïnspireerd door klassiekers uit de jaren 90. Vecht solo of samen met een vriend in lokale coöp en luister naar de muziek van Little V Mills, Richie Branson, James Ronald en de legendarische Yuzo Koshiro!