Mysterie, intrige en deductie
In het hart van Victoriaans Londen beschuldigt een schokkend krantenartikel Sherlock Holmes van een gruwelijke misdaad: de diefstal van een waardevolle verzameling edelstenen. Wat ga je doen? Slechts één, je moet het mysterie ontrafelen dat je reputatie dreigt te vernietigen. Ondanks de schijn dat alles uit de hand loopt, ben jij Sherlock Holmes. Dus ga je gang en zuiver samen met je speurneusgenoot Dr. John Watson je naam en bescherm je nalatenschap.
Stap in de schoenen van de illustere detective, Sherlock Holmes, en begin aan een reis vol gevaar en intriges. Verzamel aanwijzingen, ondervraag verdachten en ontrafel een web van bedrog in een verhaal vol wendingen. Pak je vergrootglas, scherp je verstand en bereid je voor op een reis vol mysterie, spanning en deductie.