The Traveler's Path
Stel je logica en probleemoplossend vermogen op de proef in The Traveler's Path, een 3D-variant op tegels gebaseerde positionele puzzels. Vanuit een vogelperspectief op bossen, sneeuwvelden, woestijnen en meer, moet je de reiziger helpen zijn bestemming te bereiken door het kronkelende voetpad naar zijn bestemming te volgen. Het terrein is opgedeeld in draaibare en verwisselbare tegels. Alleen door logisch en een paar stappen vooruit te denken, kun je stukjes van het pad achter elkaar leggen om de reiziger van het begin naar het eind te leiden.
Er wachten je meer dan 50 uitdagende levels, met nieuwe mechanismen en obstakels om de uitdaging in de loop van de reis steeds groter te maken. The Traveller's Path is een puzzelavontuur voor het hele gezin dat creatief denken combineert met weelderige fantasiethema's en landschappen!