Na jaren de gevaren van zowel de levenden als de doden te hebben getrotseerd, zou Clementine in een afgelegen school wel eens een eigen thuis kunnen creëren. Maar de plek beschermen betekent offers brengen. In dit spannende, emotionele laatste seizoen bepalen je keuzes wie je vrienden zijn, hoe je wereld eruit komt te zien en hoe het verhaal van Clementine afloopt.