There Is No Light
Na een mondiale catastrofe bouwden de overblijfselen van de menselijke beschaving een nieuwe religieuze samenleving op tussen de ruïnes van de verlaten ondergrond. Ze zijn het licht van de zon vergeten en volgen nu blindelings de Nieuwe God – De Grote Hand. Eens in de paar jaar komt De Hand neer op de mensen van het Centraal Station en neemt de uitverkoren pasgeborenen mee naar de wereld verborgen achter de poorten van het Heiligdom. De held begint aan een gevaarlijke reis door deze vijandige wereld om een manier te vinden om de poorten te openen en zijn kind terug te brengen.
Een diepgaande en ontroerende verhaallijn van 30 uur over een gezin, oorlog en verlossing wacht op je.