Thief of Thieves: Season One
Met Season One krijg je alle vier de delen van de bekroonde game van Rival Games in één pakket. (Stemmen en ondertitels in het Engels.)
Thief of Thieves: Season One is gebaseerd op de bekroonde stripreeks van Robert Kirkman en is een verhaal over inbraken en de mensen die ze plegen. De tijd is aangebroken voor Celia, de protegé van meesterdief Redmond, om de sprong van leerling naar meester te maken. Na een mislukte inbraak wordt Celia naar Europa gestuurd, waar ze zich aansluit bij een nieuwe bende criminelen. Leer je team kennen en kies hoe je je opdrachten wilt aanpakken, maar pas op: de keuzes die je maakt kunnen dramatische gevolgen hebben.